Veelgestelde vragen

Vragen – Aan deze pagina wordt nog gewerkt

Algemeen

  1. Verzenden (verzendtijd pakketdienst)
    a) Wat is de verzendtijd: Kialapunt / UPS Access Point?
    b) Wat is de verzendtijd: PostNL?
  2. Verzendkosten
    a) Wat zijn de verzendkosten: Kialapunt / UPS Access Point?
    b) Wat zijn de verzendkosten: PostNL?
  3. Betalen
    Hoe kan ik betalen?
  4. Bestellen
    Is er een minimaal aantal producten wat ik dien te bestellen?

Overig

  1. Overige vragen
    Mijn vraag staat er niet bij. Wat kan ik doen?

Antwoorden

Algemeen

  1. Verzenden (verzendtijd pakketdienst). Kijk op onze homepagina voor meer informatie binnen welke termijn wij verzenden. Onderstaand is nadat wij het pakket verzonden hebben (doorlooptijd pakketdienst).  
    a) De verzendtijd voor Kialapunt / UPS Access Point
    – Binnen Nederland is gemiddeld 4 werkdagen (exclusief feestdagen).
    – Naar België is dit gemiddeld 6-7 werkdagen (exclusief feestdagen).
    b) De verzendtijd voor PostNL
    – Binnen Nederland is binnen 1 werkdag (exclusief feestdagen).
    – Naar België 1-2 werkdagen (exclusief feestdagen).
  2. Verzendkosten
    a) De verzendkosten staan HIER beschreven.
    b) De verzendkosten staan HIER beschreven.
  3. Betalen
    Momenteel kunt u alleen betalen middels factuur wat u via email ontvangt.
    Als wij de betaling ontvangen hebben zullen wij met uw bestelling aan de slag gaan.
  4. Bestellen
    Bepaalde producten hebben een minimaal aantal. Bijvoorbeeld bij de Beschuitkoekjes geldt er een mimale afname van 20 stuks.
    Als er verder niets beschreven staat bij het artikel, dan kunt u zowel kleine als grote bestellingen doen.

Overig

  1. Overige vragen
    Voor Overige vragen kunt u altijd contact met ons opnemen middels ons Contactformulier.