Veelgestelde vragen

Vragen – Aan deze pagina wordt nog gewerkt

Algemeen

  1. Vraag “Betalen”
    Hoe kan ik betalen?
  2. Vraag “Bestellen”
    Is er een minimaal aantal producten wat ik dien te bestellen?
  3. Vraag “Winkelwagen”
    In de winkelwagen staat “Beschikbaar via nabestelling”. Wat betekent dit?

Overig

  1. Overige vragen
    Mijn vraag staat er niet bij. Wat kan ik doen?

Antwoorden

Algemeen


  1. Antwoord op “Betalen”
    U kunt de factuur (wat u via email ontvangt) betalen middels bankoverschrijving .
    Als wij de betaling ontvangen hebben zullen wij met uw bestelling aan de slag gaan.
  2. Antwoord op “Bestellen”
    Bepaalde producten hebben een minimaal aantal. Bijvoorbeeld bij de Beschuitkoekjes geldt er een minimale afname.
    Als er verder niets beschreven staat bij het artikel, dan kunt u zowel kleine als grote bestellingen doen.
  3. Antwoord op “Winkelwagen”
    Als er in de Winkelwagen staat “Beschikbaar via nabestelling”, dan betekent dat we het artikel (niet volledig) op voorraad hebben. Wij zullen dit na moeten bestellen. Hierdoor zal de levertijd iets langer zijn, dan dat u van ons gewend bent.

Overig

  1. Antwoord op “Overige vragen”
    Voor Overige vragen kunt u altijd contact met ons opnemen middels ons Contactformulier.